2017. november 14., kedd

Friss Megtapasztalások, Visszajelzések az Új ÖnMunka Képzési Folyamatot Végzőktől



Csokorba gyűjtöttem néhány visszajelzést, megélést, megosztást azoktól, akik az ÖnMunka Képzési Rendszer különböző szakaszaiban tartanak. (2018-tól egyetlen 16 hetes online folyamatunk lesz.) Szeretem, ahogy az emberek visszatalálnak az Életbe, a Testükbe, összekapcsolódnak önmagukkal, azokkal a részeikkel, akikre már nem is emlékeztek. Csodás Ön-Felfedezés, mélyen gyógyító hatással. Köszönöm, hogy így lehet!

ÉLETEM NAGY RÉSZÉT A TESTEMEN KÍVÜL, ÁLOMVILÁGBAN ÉLTEM. SZÓ SZERINT VISSZAKAPTAM AZ ÉLETEM. „Ami számomra a legnagyobb felismerés, hogy mennyire nem voltam tudatában annak, hogy az életem nagy részét a testemen kívül, álomvilágban, csukott szemmel és tulajdonképpen az életemen kívül éltem - mindenki másét élve. És, ami a legnagyobb élmény: hogy a gyakorlatok, a magamra figyelés, a testérzetek által szó szerint visszakaptam az életem. Így ötvenévesen végre felébredtem. ÉLEK. <3 Ezt szavakkal elmondani nem lehet, hogy mekkora élmény!!! Nem kívánom többé az álomvilágot. Elfogadom és időnkét már szeretem a sajátomat, úgy, ahogy van. Tanulok magammal lenni és magammal jóban lenni, figyelni a testem jelzéseire és kíváncsisággal lenni MAGAM iránt. Még érzem a fáradtságot, az energiahiányos állapotot, még nagyon sokat alszom, de ez is sokat javult már eddig is.”

HALÁLOS BETEGEN KELLETT MEGÉRTENEM. „Ilyen szenzációs dolgot, amit most tanítasz, még nem tapasztaltam. Szerintem ez lesz a jövő legnagyobb gyógyítása. Rám nagyon nagy hatással van. Ez az első, amikor nem mást akarok megmenteni, hanem végre elkezdtem magamra figyelni, az érzéseimre, és igen a 10-ből 8 gyermekkori sérülés biztosan ül nálam. Amit ugyan tudtam, csak azt nem, hogy ez elmével nem oldható meg. A tréning videóid, a 22 lecke és a könyv alapján tökéletesen megértettem, hogy az érzés gyakorlása nélkül nem megy, vagyis csak azzal működik. 64 évesen, állítólag halálos betegen kellett ezt megértenem. Hálás vagyok ezért is Neked.”

SAJNÁLOM, HOGY NEM 30 ÉVVEL EZELŐTT KEZDTEM. „Sziasztok! Itt a 12. lecke alatt érzem úgy, hogy a tréning „puzzle darabjai” kezdenek bennem összeilleszkedni. Kezdem érezni és megérteni az egésznek a lényegét, nagyságát, mélységét, nagyszerűségét. És kezdem élvezni a tananyagot. Úgy látom, hogy amit eddig végeztem, csak kóstolgatás, ismerkedés, bemelegítés volt, szépen lassan hangolódok, megtaláltam és felvettem azt a szemüveget, amelyikkel látok is! De a lényeg, hogy mostanra megszületett bennem a végső elköteleződés, hogy bármi áron is, de végigcsinálom, mert végig kell csinálnom és sajnálom, hogy nem 30 évvel ezelőtt kezdtem. Az aha-élmények csak lassan csepegnek, világossá vált előttem, hogy ez a tanulási folyamat hónapokig, évekig fog tartani. Sok erőt kívánok Mindenkinek! Köszönöm! <3 „

MÁR NEM CSAK MEGOLDANDÓ FELADATNAK TARTOM AZ ÉLETEM. „Évek óta kutatom a problémáim okát, keresem a megoldásokat, rengeteg módszert tanultam azt remélve, hogy elhozza a hőn áhított megváltást. Hát nem hozta. J Viszont amióta kapcsolatba kerültem az ÖnMunkával, azóta élem is az életem. Már nemcsak megoldandó feladatnak tartom az életem, hanem olyan valaminek, amit lehet élni, élvezni, még akkor is, ha sokszor ez nem éppen könnyű. Sok fizikai szintű tünetem van, már nem kutatom az okokat. Tudok együtt lenni az érzetekkel, meg tudom tartani magam bennük. (Ez néha pokolian nehéz és félelmetes még ennyi év után is.) Már tudok segítséget is kérni. Ez egy folyamat, minden része, szakasza hoz valami újat. Van, amikor örömöt, van, amikor bánatot. Néha felszakít olyan fájdalmat is, amibe egy kicsit belehalok. De minden csak átmeneti, minden változik bennem, körülöttem. Sokkal inkább a jelenben vagyok, az életemben, a testemben. Valamelyik nap feltettem magamnak a kérdést, hogy teljes szívvel örökbe tudnám-e fogadni saját magam. Az igen választ még nem érzem teljesen őszintének, de jó úton haladok felé. <3 Hálás vagyok ezért a folyamatért minden nehézsége ellenére.”

AZ ÉLET KEZD VISSZASZIVÁROGNI BELÉM. „Nekem ébresztőt fújt a folyamat. Jobban megtartom magamat azokban az érzetekben, amiket inkább elnyomni szoktam. Azzal, hogy megélődnek, nem csak pl. dühöt érzek, de máskor talán csak utoljára gyerekkoromban tapasztalt intenzív örömöt is. Az élet kezd visszaszivárogni belém.”

AMIT VALAMIKOR NAGYON-NAGYON RÉGEN ÉREZTEM. „Amikor csak eszembe jut és alkalmam van rá, néhány percre leállok orientálódni, megpróbálok kijönni a fejemből, figyelek belülre-kívülre, a testemre, légzésemre, külvilágra, hangokra, szagokra… és azon túl, hogy ilyenkor kicsit megnyugszom, már többször tapasztaltam olyat is, hogy ekkor valami különös, extra érzések/érzetek is érkeznek, de nehezen tudom megfogni és szavakkal körülírni, hogy pontosan hol és mit is érzek? Talán az orromban …egy régóta nem érzett illatot, vagy mintha a nyelvem hegyén táncolna valami különleges íz. Az egész testemben-lelkemben érzek egyfajta kellemes bizsergető érzést, melegséget, amit valamikor NAGYON-NAGYON RÉGEN éreztem. Csak néhány percig van ez (gondolom, amíg jelen tudok lenni)! Ezt ma is többször éreztem! Esős, szeles idő volt, talán ez hozta ki. Máskor talán mérgelődtem volna a rossz idő miatt. Ma engedtem, hogy rám csepegjen az eső, hogy a szél bebújjon a kabátom alá és körbejárja a testemet és beengedtem az orromba a szél hozta szagokat, illatokat. A belsőmet is valami egészen csodálatos, leírhatatlan érzés tölti ki ilyenkor. És ekkor néhány percre úgy érzem, mintha újra 20 éves lennék, vagy mintha újra gyerek lennék. ÓRIÁSI és egyszerűen LEÍRHATATLAN! Elneveztem Kicsi Én érzéseknek!”

EDDIG FEJBŐL IRÁNYÍTOTTAM AZ ÉRZÉSEIMET. MOST KÖNNYEBB, NYUGODTABB, ŐSZINTÉBB ÉS ÖSSZESZEDETTEBB A TESTEMBEN LENNI. „Nekem új ismertség alakult ki a testérzetek, érzések terén. Meggyőződésem volt, hogy a tudatában vagyok és érzem a testemben zajló érzeteket, ha rájuk irányítom a figyelmem, és valóban így is van, csak annyi változást tapasztaltam a gyakorlatok kapcsán, meg a Tigris felébresztése c. könyvet olvasva, hogy ez az irányítás fejből történt. És mivel, hogy fejből történik, gondolatok irányítják, a jó régi beidegződést követik mindig. Ez valahogy kezd átrendeződni, vagyis érezhető a különbség, ahogy a testi érzetek megélése a gondolkodás irányítása nélkül történik. Könnyebb és nyugodtabb így a testemben lenni, sokkal őszintébb, összeszedettebb, mint gondolatokkal irányítani a bennem zajló érzeteket. Érdekes számomra ennek a működésemnek a felfedezése.”

MEGÉREZTEM, HOGY HELYEM VAN EBBEN A VILÁGBAN. „Nyáron, amikor még csak a Tigris könyvet olvastam, azt vettem észre, hogy egyre hosszabb ideig marad a figyelmem egy-egy érzetnél. Érzékelhető volt a gyógyulási folyamat, miközben mély intim kapcsolatban voltam önmagammal. Bizonyos pillanatokban észrevettem a bennem lévő „állatot”, ami abszolút természetes volt. Aztán a 22 leckés gyakorlatok során megéreztem, hogy helyem van ebben a világban. Képes lettem megtartani magamat egy „terápiás térben” (ez a két szó jelent meg), ahol is előbukkanhattak a szégyellt, bűnösnek gondolt részeim. Ezek megélődhettek és elengedődhettek. Megkönnyebbülés. :) Minőségi változást hozott az, ha az érzeteket felfedezni kezdtem az elutasításuk helyett. Ez kifelé vezetett a szorongásból. A korábbról már ismert testi betegségek az utóbbi időben lényegesen gyorsabban lezajlottak, illetve enyhébb lefolyásúak lettek.”

EGY HOSSZÚ TÁVÚ, EGYSÉGES MEGTAPASZTALÁS. „Sokkal intenzívebb lett az életem a gyakorlatok hatására. Bekapcsol az igazi lényem, vagyis megélhetem önmagam, megérzem a valóságom. Amit Andi összesít nekem az egy hosszú távú és egységes megtapasztalás. Még akkor is, ha ellenálltam, meg tudtam nyitni az ellenállás kapuját, vagyis megnyitódik előttem. Olyan gyakorlatok, megélések ezek nekem, ami Andival a leghatásosabb. Szeretettel ajánlom mindenkinek. Még annyi, hogy nyitottabbá váltam a körülöttem megnyilvánulókra és önmagamra. Köszönöm, Andi. Hálás vagyok neked.”


Az ÖnMunka képzési rendszere mostanra az emberi lény teljességét átfogja, az idegrendszeri-fiziológiai-biológiai alapoktól elkezdve az érzelmi, mentális, viselkedési és szellemi vonatkozásokig. Elméletben és GYAKORLATBAN. Az emberi lény egy komplex és összefüggő rendszer, nem lehet csupán csak az elméjével vagy az érzelmeivel foglalkozni. Illetve hiába foglalkozunk az elméjével, ha nem vagyunk tisztában a fiziológiájával, agyi- és idegrendszeri felépítésével és működéseivel, a biológiai érzelmek szerepével és fontosságával, a pszichológiai fejlődésével. És ha mindezt nem tapasztaljuk meg a SAJÁT RENDSZERÜNKBEN, A SAJÁT TESTÜNKBEN.Ha nem tanulunk meg összekapcsolódni gyakorlatban is a testérzeteinkkel, érzelmeinkkel és az elménkkel.

ÖNMUNKA: ÖNFELFEDEZÉS, ÖNKAPCSOLÓDÁS, ÖNFELNEVELÉS, ÖNGYÓGYÍTÁS - ÉRZELMI, TESTÉRZETI, BIOLÓGIAI, FIZIOLÓGIAI, GONDOLATI SZINTEN


Pár hónap alatt kiderült, hogy az ÖnMunka Új Képzési Rendszere EGYETLEN HOSSZABB FOLYAMATBAN szeretne megnyilvánulni, nem pedig szakaszokban. :) Hallgatva erre a belső sugallatra, 2018 márciusában indítom az első ilyen kurzust majd, ami 4 hónapos lesz, csak online. Videó felvételes képzésekkel, élő videókkal, és rengeteg audió gyakorlattal, jól követhető menetrenddel, FB zárt csoportos fórummal, az én folyamatos támogatásommal a csoportban.  Részleteket itt találsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése