2011. február 28., hétfő

Byron Katie Bécsben, 2011. július 18.


„A bezárt szívnél semmi sincs fájdalmasabb. Az önvizsgálattal könnyedén megtalálod azokat a darabkáidat, melyek zárva tartják a szívedet az emberek felé. A nyitott szív pedig az a másik dimenzió, amit oly régóta keresel.” (Byron Katie)

Nagy-nagy örömmel tájékoztatlak Benneteket, hogy Katie Bécsben tart egy egész napos Workshopot, július 18-án, hétfőn. Az előkészületekkel és a jelentkezés feltételeivel kapcsolatos információkat szedtem egy csokorba.
Rendszeres kommunikációban állok a bécsi szervezővel (Heinz), aki teljesen elképedt, hogy ilyen sokan vagyunk Magyarországon, akiket érdekel(het) ez az egynapos rendezvény. Én 25-30 fős magyar csoportot jeleztem előre neki, szuper lenne, ha ez meg is valósulna! :)

Nos, először is a konkrétumok, aztán az egyetlen probléma:

Byron Katie – Loving What Is – Szeretni, Ami Van Workshop
Ez egy olyan nap, amikor Katie a színpadon dolgozik a résztvevőkkel, ahogy azt a honlapján vagy a youtube-on található felvételeken is látni. 10:00 - 18:00 óráig

Helyszín: (Ez bent van a belvárosban Heinz infója alapján.)
Audimax Technische Universität Wien
Getreidemarkt 9
1060 Wien

A rendezvény házigazdája Heinz Meisnitzer és Byron Katie Munkájának Németországi Szövetsége.

Jelentkezni lehet:
Előzetes helyfoglaló jelentkezés szükséges, ehhez vagy küldjetek Heinz-nek egy e-mailt angolul vagy németül, vagy írjatok nekem (oraveczandi@yahoo.com), és én csoportosan bejelentelek Benneteket. Fontos lenne minél hamarabb jelentkezni, Heinz azt írta, hogy gyorsan fogynak a helyek. Ha egyénileg jelentkeztek Heinz-nél, akkor is megköszönném, ha nekem is megírnátok, hogy lássam, hogyan állunk létszámmal. És utána ennek megfelelően tervezhetjük meg az utazást, ha valaki szeretne csoportosan utazni. Én mindenképp emellett vagyok, és vállalom ennek a ko-ordinálását.

Belépő: 80 euró, ez az előzetes jelentkezés után a HELYSZÍNEN fizetendő!

Angolul itt olvasható ugyanez az információ:

Kérdeztem még Heinzt a napközbeni étkezésről. Lehet, hogy lesz egy helyszíni étkezde is, ezt még szervezi, és a környék is jól ellátott éttermekkel. Esélyes, hogy jó meleg nyári idő lesz, majd tartunk gyümölcsnapot… :)
És akkor a probléma. Én naivan azt feltételeztem, hogy biztos lesz fejhallgatós tolmácstechnika a helyszínen, és mi egyszerűen viszünk egy olyan tolmácsot magunkkal, aki angolul és németül is tud, a helyszín jellegzetességeinek megfelelően. Aztán Heinz tudósított, hogy egyelőre nincs ilyen technika. Vagyis biztonsággal most még csak azoknak érdemes jelentkezni, akik valamelyik nyelvet beszélik ( németre tolmácsolás biztosított). Heinz már keresi a tolmácstechnika bérlési lehetőségeket, illetve tőletek is kérdezném, ismertek-e olyan céget, akitől bérelni tudnánk ilyen rendszert. Ennek és a tolmácsnak természetesen lesz valamilyen extra díja, erről időben értesítelek Benneteket, de addig is kalkuláljátok bele a költségbe. Egyúttal szeretném megkérni azokat, akik jönnének, és tolmácsolásra tartanak igényt, hogy mindenképp küldjenek nekem egy e-mailt ezzel kapcsolatban (oraveczandi@yahoo.com), hogy tudhassam, mekkora erre az igény.
Nagyon szeretném, ha minél többen tudnátok Katie-t megtapasztalni élőben, ez számunkra is egy szuper csoportélmény lenne, ezért mindenképp jó lenne ezt a feltételt is biztosítani. Most itt tartunk. Kíváncsian várom a fejleményeket, és hogy hányan jövünk össze. Mert Byron Katie lényét, kisugárzását, szeretetét, tisztánlátó profiságát legalább egyszer az életben érdemes élőben látni, és ez most csodás lehetőség.
Akik pedig máris döntöttetek, ne halogassátok a jelentkezést! És azt is kérném, hogy ha később a részvételi szándékotokat mégis megváltoztatnátok, ezt is jelezzétek felénk, hogy esetlegesen más jöhessen a megüresedett helyre. Köszönöm!

„A Munka mindig kevesebb történetet hagy meg benned. Ki lennél a történeted nélkül? Sosem tudhatod, amíg meg nem vizsgálod. Nem létezik olyan történet, mely Te lennél, vagy ami feléd vezetne. Minden történet tőled elfelé vezet. Fordítsd meg őket; csináld vissza az összeset. Te az vagy, aki akkor marad, amikor a történet megértésre lel.” (Byron Katie)

Ha szeretnéd a Munkát profin, hatékonyan megtanulni, még 2 hely van az ÖnMunka Alaptanfolyamra:
KI LENNÉL A TÖRTÉNETED NÉLKÜL? – 2-napos exkluzív minicsoportos ÖnMunka Alaptanfolyam Byron Katie Munka-Módszere alapján – 2011. március 19-20.

4 megjegyzés:

  1. Engem, kérlek szépen, jelents be - csak írd oda, hogy én nem Te vagyok, hanem a másik ;))))

    VálaszTörlés
  2. Andikám, már megtörtént! A megfelelő magyarázkodás kíséretében.:)

    VálaszTörlés
  3. Az Audimax utcaképe: 1060 Wien, Getreidemarkt 9 http://www.norc.hu/pano/hljmtBhq/ (jobb oldali Google térképen egyet benagyítva ki is írja az Audimax-ot)

    VálaszTörlés
  4. 1060 Wien, Getreidemarkt 9 (Google térképen egyet benagyítva ki is írja az Audimax-ot)

    VálaszTörlés